úterý 31. května 2011

***

Přišel čas pivoněk.
Jsou nádherné.


***

Mám plnou hlavu plánů a představ, co všechno bych chtěla stihnout a vytvořit :).
Nejvíc teď ale běhám kolem dětí a domácnosti, nějak mě to poslední dobou vyčerpává.
Do toho besídky vě školce, návštěvy, balení na víkendy, pak vybalování a hromady prádla. 
Jsme hodně venku v přírodě.
A už nemám sil na nic víc.
V myšlenkách ale tvořím pořád!
Pár dní nemám aspoň háček nebo jehlice v ruce a už jsme celá nesvá :)).
Snad zas přijde čas i na toto.

***

Krásné dny!

***

6 komentářů:

  1. Krásné pivoňky, Marki, posílám tvému blogu cenu, mrkni do mýho, dík:)

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, jsme na tom jak jinak stejně:)))) a já myslím, že tak děláme dobře! tvoření je fajn, ale holt jsme mámy, takže priority jsou jasné, užívej dětí a celé rodiny, díky za reakci, zdravím a pa:)

    OdpovědětVymazat
  3. MARKÉTKO, KRÁSNÉ FOTEČKY.
    JÁ JSEM TAKÉ V JEDNOM KOLE. NESTÍHÁM.
    SNAD LÉTO BUDE KLIDNĚJŠÍ.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Pivoňky jsou nádherné, jednu jsem si dnes domů taky přinesla a ta vůně ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jaké krásky rozvité! U nás zatím pevná poupata, kouličky zelené... Ale těším už se, moc! Máš je hezký, něha v přímém přenosu... Díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo...děkuji moc, jsem potěšena!!

    Oli...:)))), máš úplnou pravdu!

    Bohdanko...drž se, na léto se taky těším...uvidíme :).

    Heli...vůni květin nic nenahradí!

    Jani...ta bílá se mi zvlášť líbí :)).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.