pondělí 13. června 2011



***

Mám bráchu.
Ani ne o rok staršího.
Odrostli jsme spolu.
Odchodili kus základky do stejné třídy.
Sdíleli společný pokojíček.
Lidi si často mysleli, že jsme dvojčata.
Byl to krásný čas.
Dnes už jsme každý jinde.
Marek má hodnou ženu a dva krásné syny!
Ale kus mého srdce zabírá pořád.
A ještě něco.
Co si zamane, to dokáže!
Odstěhoval se s rodinou z města na venkov, kde koupil staré rozpadající se stavení.
A začal hospodařit.
Obdivuju tu houževnatost a víru v to, že co dělá, má smysl.
Marku, moc Ti fandím!

***  

Jeho práci si můžete prohlédnout ne webu:

***

3 komentáře:

  1. Marki díky za reakci, to mě těší, že mě tak vidíš, já si taky o tobě myslím jen to nejlepší!:))) protože čisté útulno může vytvořit jen čistá duše, čistá hlava, která to má všechno pěkně srovnaný, jinak k té Ymce, koukal i Laďa a zamlouvá se mu to, dokonce tak, že by vás rád poznal:)), to mě překvapil:), to ještě neví, co dělá tvůj bratr, to by ho asi úplně dostalo, protože Laďa vlastně v práci řeší udržitelnost, konkrétně v zemědělství, takže to by si určo moc pokecali a to bydlení na venkově.. ááách

    OdpovědětVymazat
  2. Indiáni. Včera i dnes ♥ havraní vlas a svoboda v srdci... Ať vám to pořád ladí, bráchovy stránky jsou chutné. Fandím!

    OdpovědětVymazat
  3. Oli, díky!

    Jani, indiáni bylo silné téma nejen našeho dětství :))). Je to v nás!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.