čtvrtek 15. prosince 2011




***

Už zmiňovaná zástěra pro Marečka pod stromeček.
Ještě nakoupíme pár kvedlátek (budou JEN JEHO).
A hurá ke sporáku :)).

***

A sukýnka pro Sárinku!

***

8 komentářů:

  1. Ta zástěrka je krásná! kam chodíte na ty krásné látky, Markéto? Mareček bude jistě nadšený:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že tahle záliba Marečka neopustí. To bude jednou poklad. Vždycka jsem chtěla kluka, který bude umět vařit (a samozřejmě ten můj chlap vařit neumí :)).
    Sukýnka úžasná. Látky jsou opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné to máš! Podobnou látku, ze které je sukýnka mám taky, akorát s oranžovým pozadím. Asi je máš ze stejného obchůdku, tak budeš vědět. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaké pomocníky šikovné má Ježíšek!!! A je to venku, tralala:o))) Prej andílci, Markét-manufactur :o) Ať už je to jakkoliv... krása♥ J.

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes ráno jsem náhodou rozklikla Váš blog a zatvrdla u něj na hodně dlouho... Krásné počtení.
    Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju, holky! Jsem ráda, že se díla líbí :)). Kateřino, látky jsme koupila tady http://www.veselajehlicka.cz/ a tady http://www.belletfabrics.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Zástěrka,ježíš holky vy jste všechny tak činorodý a skvělý,pořád mě přivádíte na nové nápady a za to vám patří mé díky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Ta látka na sukénku je absolutně fantastická!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.