sobota 28. ledna 2012



***

Po delší době zase něco pro mě!
Sekáčové prostěradlo v kombinaci s koženkou :).

***


***

11 komentářů:

  1. tak tato"taštička" vypadá jako od nějakého extra návrháře
    jsem nevěřila že je šitá, moc pěkná

    OdpovědětVymazat
  2. Market ta je genialni! Vis ze uz ani ne za 11 mesicu jsou vanoce? A ja jsem byla taak hodna! Je vazne moc povedena. Asi jsi me vyburcovala k cinu :) hned jak jsem videla nahled mi to bylo jasny. Pani ma krasny bydleni a ted si este poridi ultra hodobozovou kabelku :) gratuluju, jsi moc sikovna!

    OdpovědětVymazat
  3. No ale paráda,nádherná taštička!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. market mam trochu trampotu a velikou prosbu. mohla bys, prosim, zkontroolovat ten odkaz? tuze rada bych si neco podobneho usila, rekla bych ze to zvladnu, ale chtela jsem to zkonzultovat i s tim navodem ale bohuzel nefunguje ... moc dekuju a preju krasnou nedeli a nebo kterykoliv jiny den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte krásný blog, objevila jsem vás díky Janě Grešákové a už budu pravidelně nahlížet :-) J.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju, holky, zatím sice vůbec netuším, kam ji budu nosit, ale nevadí :)). Stačí mi se na ni jen koukat :).

    Jani, hodobozovou :) kabelku zvládneš určitě líp než já!! A nemusíš čekat do Vánoc!!! Moc se omlouvám, ten odkaz byl opravdu špatný, vůbec jsme si toho nevšimla. Teď už je to ok. Až něco ušiješ, tak se prosím prosím pochlub, jsme tuze zvědavá!! Hezkou neděli i Tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. market dekuju, odkaz uz funguje. Nasla jsem krasnou bledemodrovou s pavimi pery ale navod ne. to neva. nejak se s tim popasuju a pokusim se to namrskat podle jeve oka :). pak se pochlubim, to je jasny. ale na tu tvoji se teda nemuzu vynadivat! je vazne nadherna a jeji sekacovy puvod me tesi o to vic. hezke nedelni odpoledne!

      Vymazat
  7. Marki krásná střízlivá kabelka po všech těch vzorovaných (jak se dnes šijí) působí svěže, přesně tvůj styl, příště vyfoť, jak ji budeš nosit, ať máme představu o velikosti, jinak díky za uvádění zdroje, skvělé stránky, pa

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoduchá,ale fakt krásná...Za málo peněz, hodně muziky.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.