pátek 29. března 2013







***

Včerejší Zelený čtvrtek a naše tradiční velikonoční pascha.

***

21 komentářů:

  1. Ach, to je nádhera! Tohle mi tak chybí... ale příště to zorganizuju sama a bude! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné Marki, nějak mi ty Velikonoce s tím novým sněhem nedocházely, až Laďa, jak včera chodil zadumanej, naladil mě správným směrem a teď vy:), díky, ps. Eminka opět nezklamala, bosky a ten její pověstný spánek kdekoliv a kdykoliv:))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a mohla bych se Marki zeptat, co jste to jedli? Na některých fotkách to vypadá jako ta houba - Jidášovo ucho zasyrova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. První fotka je very stylish.)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá moc hezky, Marki, krásný rodinný kruh! Přeji požehnané Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  6. Docela by mně zajímalo co jíte... Nějaké recepty..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bráchou a taťkou zabitý beránek, nekvašený chleba (placky), hořké byliny, jablečná kaše a víno.

      Vymazat
  7. Tak to je nádherné...dělali jsme to tak na vysoké, zrovna letos jsme si s manželem říkali, že bychom rádi doma... dají se někde sehnat texty na netu, nevíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme už leta nějaké texty doma. Zkusila bych ten net.

      Vymazat
  8. Marki, vždyť to jsi ty s tím bříškem!:)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, odhalilas mě :)...chtěla jsem ještě chvíli tajnůstkářit :).

      Vymazat
    2. Spočítala jsem ségry a pak tě objevila na jiné fotce v tom samém oblečení:) Marki, krásný je to!♥

      Vymazat
    3. Ale já na jiné fotce nejsem :)))!

      Vymazat
    4. Ale jsi, v jiném příspěvku, jak slavíte se Sárinkou narozeniny přece:))

      Vymazat
    5. :)) aha, ty jsi teda detektiv!! :)

      Vymazat
    6. Markéto, máte můj obdiv. Co všechno při třech, respektiva asi za chvilku při čtyřech dětech zvládáte. Já mám občas co dělat, abych poklidila po těch mých dvou raubířích. Tak pevné nervy a hodně krásných příspěvků na Váš blog. Je velkou inspirací pro spousty z nás.

      Vymazat
    7. Marké, gratuluji! Ať jste hlavně všichni zdraví. (Těší mě, že se mi mé "podezření" potvrdilo.) Krásné dny, přeji. K.

      Vymazat
  9. Juj tak to muselo byť príjemné stretnutie. Najmä sedenie na zemi, nemá chybu, vyskúšam. Pekný sviatočný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
  10. Jste krásná rodinka a všechny holky neuvěřitelné kočky! Na parketách radost pojíst;-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.