pátek 31. května 2013


***

První model pro naše děťátko.
Ze zbytků starých úpletů, co jsem doma našla.

***

6 komentářů:

  1. Markét máte to krásně sladěné. Můžu se zeptat, jaký používáte střih na kalhoty? Zkoušela jsem té naší cácorce střihnout flesové tepláčky podle koupených a nějak mi to stále nevychází.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám to stejně...toto jsou spíš legíny. něco obkreslím podle pblečků, co mám doma, něco pozměním...většinou to tak střílím od oka :). Sama jsu zvědavá, jak tyhle padnou, myslím, že na úplné mrně budou velké.

      Vymazat
  2. Marki, nádhera....už se těším na maličkou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, to jsou přesně "mé" barvy. Už se těším na fotku malé modelky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, je to nádherné!!! Jsi šikovná mamka! :) A já teda se zpožděním zjišťuji, že to bude holčička :) Měj krásný nadcházející víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Marki tak ty si strelila do pravého terča. Malá bambuľka bude "in". Včera som s mojimi dievkami behala po obchodoch a natrafili sme na rovnaké tričko s mašľou, ale tá cena! Tak sme sa len kochali. Teším sa na modelku. Príjemný víkend &Lenka.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.