středa 24. července 2013



***

Když byla Sárinka na škole v přírodě, našla jsem pak doma v tašce rozepsaný dopis domů.
Měl jednu nedokončenou větu :).
Asi nebyl čas :).
Dnes nám z tábora dopis došel!!
Vůbec první, který sama napsala a hlavně poslala.
Schovám si ho, protože je tak roztomilý...

***

Sári, děkujem!!!


***

6 komentářů:

  1. Nádherný dopis:-)Markéto, při poctivém pročítání vašeho blogu jsem se zastavila u příspěvku ,,Mé tři děti"...Plně to chápu a jsem ráda, že tohle už mám za sebou:-))) Ale nebojte, bude dobře a všechno dospíte:-))).Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Tož to se divím, že ten čas našla :-D Dnes jsem za holkama na jeden den byla a furt někde pobíhaly, dělaly neuvěřitelný kreace na laně nad potokem apod.. Terka

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, to máš krásné těšení - úžasné.
    Sárinka je šikulka, také mám schovaných pár dopisů od mých synků.
    IVA

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.