neděle 23. února 2014

***

Dny rychle utíkají.
Dostanu se sem málo...mám teď jiní milé povinnosti :).
Lota nám rosta před očima!
Před týdnem měla čtyři měsíce.
Směje se, povídá, pase koníky, bere věci do ruky, už se i přetáčí.
No, co vám budu povídat, zkrátka moc šikovná a já se jako hrdá matka z každého jejího pokroku raduju :).
Pokud zrovna nespí, chce se většinu času nosit, takže hodně šátkuju.
Ozývají se záda, velká únava a (skoro) nic jiného krom dětí teď nezvládám.
Snažím se nemít velké nároky co se úklidu týče.
Někdy se nad ten binec dovedu povznést, někdy ne :).
A už všichni vyhlížíme to vytoužené jaro!!!

***

6 komentářů:

  1. Malá je nádherná:)!! Užívejte těch krásných chvil binec nebinec a raději si odpočiňte a protáhněte se, ať záda nebolí. Mě po roce s dvojčaty záda zradila a nebyla žádná legrace lézt s dětma jen po čtyřech (i když děti si myslely, že je to nějaká nová maminky hra:)). Takže se poctivě snažím hledat chvilinky a starat se aspoň trochu taky o sebe. Atˇ se vám to taky daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, Markétko! Máš to určitě náročné, ale stojí to za to :) Lotka je nádherná, opravdu roste jako z vody :) Opatrujte se a mějte jen a jen krásné dny :) Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Utíká to neskutečně rychle, tak si opravdu užívejte každičké chvilky s malou a hlavně její pokroky, je krásné pozorovat jak se mění před očima...nám taky kluci neuvěřitelně rostou a rostou a až se mi tomu nechce někdy fakt věřit. Binec ti neuteče, neboj. Ale věřím, že ti někdy vadí, mám to taky tak...někdy to zvládnu přehlídnout, někdy ne :-) Klobouk dolů jak to vše zvládáš, Marki, vážně! Myslíme na vás. papa

    OdpovědětVymazat
  4. Malá je kouzelná.
    No a nepořádek (rozházené hračky) k dětem patří - jsi vzorná mamka,která se stará o 4 děti( moje kamarádka raději začala chodit 4x týdně na 4 hod do práce a děti ( 3roky a 19 měsíců) přenechala na starosti chůvě, doma jí to nejspíš nebavilo nebo nenapoňovalo) a že sem tam po bytě válejí hračky se dá přehlédnout. Já mám děti jenom dvě a hračky máme všude. Když jednu místnost uklidím, tak malý roztahá něco zase jinde. Když jsou děti malé tak to trvá jenom chvilku a já si je chci užít naplno. Až začnu chodit do práce tak už to nebude takové jako teď, když jsem na mateřské. Raději jdu ven s dětma na sluníčko, než aby byli zavřené doma a já uklízela jejich hračky.
    No a jaro jak to tak vypadá přijde asi brzo.
    Měj se Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Já si teda (jako poměrně nedávno vyrostlé..vlastně ještě stále nevyrostlé dítě) pamatuju ty hodiny na pískovišti, hraní na paní prodavačku a nepořádek, kteý jsem doma s bráchou nejspíš dělala můj mozek úspěšně zapomněl.... takže vzhůru ven na sluníčko!!!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.